About Me +_+

Nabila Farhana Yahya
Seri Kembangan
Cinta ku after ALLAH & Rasul :)
layari internet ! tapi , tahun ni SPM , doakan saye.. :)

Saturday 19 November 2011

for the last post :)

 cuti boring TANPA orang terSAYANG di sisi ♥  bersyukurlah selagi mana kita di alam persekolahan kerna kita akan makin busy dan jauh dari orang tersayang bler dh mningkat dewase :) haha .

heeeeeloo0000   >.<
assalamualaikum ...

like my title , last post ok .
haha . bukan bermakne dh taaak post langsung !
tapi , berhenti buat seketika laaah .
sebab , ayah saya surooh saya sto00p enjoy .
enjoy mean use internet :)

so , still can  read novel , play with my daughter sisterrr , watch movie .
haha . 
lagipuuun , boring laaaah asyik on9 jeeep.
tapi, best laaah ! haha . like a crazy nanny :) , 

so , saya akaan post ape yang saye buat selame 1 minggu cuti ni .
heeeee ...

firstly , tengs 4 my sister , NABILA SYAHIRA because very many she do for me ..
saya sayang sangaaaaat kat die . fuuulstooo0p .die yang jage saya dan adek saya , NABILA FARAHANIS sewaktu ketiadaan mama & abah di rumaah..
like my brother tooo , HAZIERUL HAZIQ :)

kakak yang selame ni masaaak , enjoooykan kami dan everything laah .
tak taw lah ape yang akan berlaku sepanjang cuti panjang skolah ni tanpa DIA :(

sape nak masak ? saya , NABILA FARHANA ?
biase2 je laaah , tak sehandal dia .
dia boleh masaaak pelbagai masakan..termasuk kek , biskut coklat dan banyaaaak laagi .
die memang rajin pon dlam bab2 masaak ni .
umur baru 18 tahun , da lah chanteeek ! heee :)
nanty , saya soraang2 jep dlam bilik . tido pun lonely :(
seddddih yeee . dah lah cuti panjang ! so boo0000ring laah .

abah pun x de kat umaah , kerje kat johor..
tapi , untung abah balik tiap2 minggu . tak lah bosan sangaaat .
abang ?
abang firt saya , NAZIERUL AFIQ , still blajar laagi .
second , pun still blajaaar lagi kat UTP :)
skarang die tgah cuti , adelaah jugak orang kat rumah,tak laah boringg !
tapi , nanty bler die nak balik universiti daaah , 
just tinggal saya , mama dan anis a.k.a adeeek saya laah..
 3 oraang jee ? sedddih yee :(
pagi2 lagi mama dh pergi kerje .
so , just tinggal saya dan adek saye jeeep ..
waaah , itu pun klu abang dah pulang ke u kembali ..
untunglaah , klu adek saya tu kluaaar ?
pergi tuisyenn ?
saya soranggg laah ..
haha . x pe , masih ade phone :)

inilaaah dugaan hidup NABILA FARHANA YAHYA >.<

so, nobody PERFECT !

p/s : sebenarye nak citer , cuti ni boring tanpa orang tersayang di sisi :)
saya sayang keluarga saya .

saya paham , makin dewase makin busy . tu yang x best..
so , bersyukurlaaah selagi mne kiter bwah ktiak mama . haha .


 my lovely sisterrr 










haha . saya dan anis :)

bye2 , sumeeee . assalamualaikum . skang pukul 4.20 a.m  >.<
ngantoooo0k sudaah .. haha .
lasting forever . for L.O.V.E. for sure baby !
nyteeez . nyooooo0000t +_+




BYE , take care my dear . salam rindu ♥

No comments: