About Me +_+

Nabila Farhana Yahya
Seri Kembangan
Cinta ku after ALLAH & Rasul :)
layari internet ! tapi , tahun ni SPM , doakan saye.. :)

Monday 7 November 2011

R.I.N.D.U +_+

hello,assalamualaikum..
when the clock showed 3am ..
a sense of nostalgia for my friends who love to attend:)
I express my wish is ..
but, somehow on who will listen ..
btw, I love them my whole:)

waktu ni, nadia natasha datang kat skolah..
lawat kami yang dilanda kerinduaaan :)
saya awak sune..
kami makan
nasi mokdek + air kelape :)
28 november 2011



waktu ni kami di LANGKAWI :)
byak memoryy :)
love love love theeeem <3



for love for sure <3



seri ariful asyikin,
i want say someyhing to you..
listen carefulyy :)
heheee...

I L.O.V.E. YOU <3
143 always in my mind :)


cun laah..
dorang sporting + best + klakar + gataaaal :)
sayaa?
comel, fuuullssssto00o0oop +_+


I love them until when when ....
nothing can separate us until death arrived:)

LASTING FOREVER <3


BYE , take care my dear . salam rindu ♥